Loading...
Perkongsian

” Saya naik malu dengan jiran2 sebab mulut teman wanita saya selalu terjerit2 maki hamun sambil baling barang “

” Saya dalam proses bercerai dengan isteri, sekarang duduk serumah dengan teman wanita. Saya naik malu dengan jiran2 sebab mulut teman wanita saya selalu terjerit2 maki hamun sambil baling barang “

(Gambar Sekadar Hiasan)

Loading...

Assalammuailaikum..

Hide kt profile sya.. time kasih

Sya ni dh kwin, tpi proses berpisah sbb wife panas baran.. msalah sya skrg sya ade knal dgn sorg perempuan mmg suka sama suka kami dh jlin hbgn setahun lebih.. mmg kami pernah tlanjur tpi msalahnye dh 6 bln kenal sya tgok tman wnita sya dia dh tjuk prgai sebnarnye.. contohnye dia maki hamun sya dpn org ramai dia tengking2 sya sedangkan tu sume pasal benda kcik jer pon..smpai sya malu org skeliling sya..

Ramai jgak la org duk tgok sya kna baling kasut kena ketuk kpale smbil kna maki.. sya mmg tak sangka prgai dia lgi agresif.. pantang salah sikit msti sya jadi mangsa.. kami duduk serumah sya pon dh naik malu dgn jiran2 sya sbb mulut gf sya ni tjerit2 smbil maki hamun smpaikan brg dkt rumah sumer hancur dia baling.. nak kta kan sya curang mmg tak la.. sbb dia pon tahu sya dan wife sya proses cerai..

Bila sya bgithu wife sya mmg slalu maki tengking2 tpi skrg sya tgok gf sya pon turut buat pkara yg sama dan pernah skali dia mgamuk dlm bgunan ofis.. tjerit2 mcm org gila sya naik ofis dia pon sbb nak bgi bfast utk dia.. tpi sya yg dipersalahkan, dia kata sya halang dia gi keje pdhal sya yg antar dia gi keje balik kje.. smpai kan bfast tu dia buang dpn muka sya sambil mjerit2 maki hamun bila kwn2 ofis dia dtg, tibe2 dia mnangis2 pkataan maki tu dh takde..

Memang sya sedihla.. klu sya tak belikan bfast, nnti ckp sya tak pedulikan dia pdhal setiap hari sya beli bfast utk dia… Sya ni umur 33 thun gf sya 34.. so sya ni jnis terliti jgak, mmg suka amik berat dan sya kalu bole tak nak org tsyg jdi susah.. kain baju pkaian dia sumer sya bsuhkan pergi kje blik kje sya hantar.. kalu mkn tak yah ckpla.. sbb pernah jgak duit sya ade rm10 memandang kan sya dgn dia lapar, tpi sya dahulukan mkn dia.. sya tak mkn pon tak pe..

Saya tahu sgala2nye sejarah dia sblom ni.. smpaikn mmg sya tak leh trima dia.. pda masa tu dia mnangis2 merayu supaya sya tak tinggalkan dia.. sbbkan ALLAH dh temukan sya dgn dia, so sya trima dia seadanye wlaupon sya telan sgt phit.. Tpi skrg dh berubah dia btol tak bole silap skit.. kadang kan dia pegang mangkuk sup pastu kaki tsliuh skit, pon dia salahkan sya..

Kalau dia parking keta bila dia cuak pun sya jgk dipsalahkan.. dia kalu mgamuk mmg dia tak kire org skeliling so sya btol2 malu sgt.. sbb sya pelik knpe prgai dia baran hinggakan sumer org tahu.. pdahal bgi sya bole jer bckp elok2.. dh dua kali sya bdepan dgn polis sbbkan org awam mgadu yg dia tjerit2.. sya btol2 malu..

Sya cube nk jge maruah dia, tpi dia sggup memalukan diri sdri.. sbb dia pon bkn pompuan baik sgt tpi sya terima dia dgn iklas… sya ni org yg ke 8 atau 9 bcinta dgn dia.. sblom ni ex bf dia sumer tggalkan dia mcmtu jerr… smpai kn dia pernah ckp yg dia ni dibuat org.. knonnye kalu bcinta dgn laki mmg jdi panas… tpi sya pon pcye dgn tak pcye.. tpi sya mmg slalu jdi mangsa pnas baran dia…

Sya harap warga krt tlg la bgi pdpt yg sewajarnye.. terutama pada kaum wanita.. kalu bole berila nasihat sbaik2nye.. skurangnye2 dia pon bole bce coment2 ni nanti… hidup sya btol2 tertekan sya cube utk tbaik, tpi knpe sya masih gagal… sya ni bkn pliih paras rupe.. cume sya tringin nk jdi kluarga yg bahgia…

**********
Apa pendapat anda ?

Silakan SHARE. Semoga bermanfaat..

Sumber : KRT

Loading...
Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.